Politiek café Toekomst Tata Steel

Door Ahmet Karateke op 10 november 2023

Op dinsdag 14 november organiseren we een politiek café met Suzanne Kröger en Saskia Sluiter over de toekomst van Tata Steel. Tijdens de avond gaan we in gesprek over gezondheidsrisico’s, werkgelegenheid en welke stappen de politiek kan nemen.

Op dinsdag 14 november gaan we in Velsen in gesprek met Suzanne Kröger en Saskia Sluiter over de toekomst van Tata Steel. Suzanne Kröger staat op nummer 7 van onze kandidatenlijst en zet zich met hart en ziel in voor klimaatrechtvaardigheid. In de afgelopen zes jaar was ze o.a. woordvoerder klimaat en energie namens GroenLinks in de Tweede Kamer. Wil je meer over haar weten? Klik dan hier. Saskia Sluiter is schrijfster van het boek “De Staalwoestijn” over de historie en betekenis van Tata Steel voor de IJmond.

Tijdens de avond gaan we in gesprek over gezondheidsrisico’s, werkgelegenheid en welke stappen de politiek kan nemen. We starten met een plenair deel. Het tweede deel vanavond is vooral ingericht om input en de mening van omwonende leden op te halen, zodat we dit mee kunnen geven aan Suzanne.

Wil je bij dit politiek café aanwezig zijn? Meld je dan snel aan, want het aantal plekken is beperkt. Aanmelden kan hier. Als u zich heeft aangemeld krijgt u een mail met locatiegegevens, starttijd en verdere aanvullende informatie.

Ahmet Karateke

Wie ben je? “Ik ben Ahmet Karateke, bijna 42 jaar en woon mijn hele leven al in Velsen. Mijn middelbare schoolcarrière heb ik doorlopen op de Icthus College in IJmuiden en later vanwege de verhuizing in Driehuis.  Ben getrouwd en vader van twee dochters waarbij werk mijn passie is en verder houd ik van fietsen

Meer over Ahmet Karateke