Fractie aanwezig bij ‘Beleef Ijmuiden, ontdek Velsen!’

18 mei 2022

Gisteravond was de PvdA Velsen aanwezig zijn bij het citymarketingevent ‘Beleef IJmuiden, ontdek Velsen!’

Op Forteiland mochten we genieten van Noordzeevis tijdens een walking dinner, de Fish Discovery Tour. Waarom vis importeren als we zulke geweldige producten om de hoek halen?

In een interactieve talkshow werd gesproken over al het moois dat Velsen te bieden heeft. Lokale ondernemers vertelden over de effecten van de actie Koop Lokaal en er werd een oproep gedaan om jong talent kansen te geven in onze maakindustrie. Ook als dat betekent dat je hen als bedrijf of gemeente zelf in de praktijk moet opleiden. De beste medewerkers van de toekomst passen niet altijd in het schoolsysteem.

Spaarnwoude presenteerde zich als één van de bouwstenen van de identiteit van Velsen.
Deze zomer is daar weer vanalles te beleven, waaronder de bekende festivals. En we kregen een heuze scoop: Op 17 augustus 2022 vinden de Velsen Village werksessies plaats op het festivalterrein.
Op de woensdag in de week tussen de festivals Dance/Dutch Valley en Latin Village in krijgt lokaal talent een podium op dit fantastisch ingerichte festivalterrein. Wij zijn er zeker bij!