Door op 25 februari 2015

Actie Schone Stranden

Voorbeelden van afval op het strand.

Na de overweldigende succes van de actie Schone Stranden in 2013, organiseert de PvdA op zondagmiddag 1 maart 2015 de tweede editie van deze actie. Net als vorige keer wordt Schone Stranden ook nu weer landelijk opgepakt.

Met Schone Stranden wil de PvdA aandacht vragen voor de milieugevolgen en gezondheidsrisico’s van plastic afval in de Noordzee en in onze rivieren en binnenwateren. Daarnaast zullen we in Noord-Holland ook stilstaan bij andere thema’s die raken aan duurzaamheid en milieu, zoals het belang van schone lucht voor alle inwoners van Noord-Holland.

Het is ook een goede mogelijkheid om eens informeel met raadsleden van de afdeling Velsen, kandidaten voor de staten verkiezingen en misschien wel een PvdA 1-ste of 2-de Kamerlid te spreken. Ook is het een uitstekende gelegenheid om eens te kijken of je misschien actief wilt zijn binnen de afdeling. Er is voldoende te doen en hoe mee zielen, hoe meer vreugde.

Kom zondag 1 maart 2015 om 12.00 uur naar Paviljoen Noordzee, Kennemerstrand 178 in IJmuiden en help mee met deze actie.