Jubilarissen in Santpoort-Noord

Door Voorzitter (Vacant) op 25 mei 2020

Jubilarissen in Santpoort-Noord

Een lang lidmaatschap verdient waardering! Daarom reiken we een speldje uit als ereteken bij 25 jaar en 50 jaar lidmaatschap. Dit jaar staan twee leden in het zonnetje. Ahmet Karateke heeft hen namens bestuur en fractie de speldjes uitgereikt.

Jan Lindhout, 50 jaar lid, was erg verrast en gaf aan dat hij volgens hem ‘al een paar jaartjes lid is’.  Hij wenst ons veel succes en is blij dat het sociale geluid nu vaker doorklinkt.

Ook Jacqueline Loerakker, 25 jaar lid, heeft haar dank uitgesproken aan onze partij. Het is leuk om op deze manier met leden in contact te komen en te horen over hun beleving van de lokale politiek.

Wij zijn dan ook blij met onze trouwe leden en zijn naarstig op zoek naar leden die actief willen worden in het bestuur. Denk erover na en misschien ken je iemand in je omgeving. We hebben ook jongeren nodig om de afdeling te versterken en samen te bouwen aan hun en onze toekomst in een solidaire samenleving.

Wil je actief worden in het bestuur of ons afdeling versterken, geef je op via [email protected].

En lees ons tweede Nieuwsbrief van dit jaar, mei 2020.

Ahmet Karateke, PvdA Velsen