16 februari 2015

PvdA-Frisse-Wind-Tour!

Fiets je ook mee? Door heel Noord-Holland?

We gaan de boel eens flink in beweging zetten…

Van woensdag 25 tot en met zaterdag 28 februari…

Met de PvdA-Frisse-Wind-Tour!

De Pvda-Frisse-Wind-Tour, zegt u?

Ik ben Marieke van Duijn, de nummer 2 op de lijst voor de Provinciale Staten van Noord-Holland en actief voor meer duurzaamheid binnen én buiten onze partij. Om een frisse wind door Noord-Holland te laten waaien en de PvdA breed onder de aandacht te brengen voor de komende verkiezingen, heb ik het initiatief genomen voor een ‘rondje Noord-Holland’ op de fiets.

In vier dagen fietsen we door Noord-Holland om aandacht te vragen voor twee dingen: knelpunten voor fietsers en de luchtkwaliteit in Noord-Holland. Prominenten rijden hier en daar een stuk mee, we doen verschillende afdelingen van de partij aan voor een kop koffie, en uiteraard kan iedereen die maar wil op elk moment aanhaken om te fietsen en te praten (we zijn niet van plan veel stil te staan!). Al fietsend horen we ook graag wat er speelt in de regio en wat de provincie daarin kan betekenen.

De grove route

Dag 1 (woensdag 25 februari)

We starten in Hilversum met Ronald Plasterk.

Gooi & Vechtstreek – Amsterdam – Hoorn

Dag 2 (donderdag 26 februari)

Hoorn – Enkhuizen – Texel – Den Helder

Dag 3 (vrijdag 27 februari)

Den Helder – Haarlem

Dag 4 (zaterdag 28 februari)

Haarlem – Schiphol – Uithoorn – Ouderamstel – Amstelveen (afsluiting in het Stadshart)

Nieuws over de tocht en de route kun je volgen via: http://noordholland.pvda.nl/wieiswie/marieke-van-duijn/ en Facebook: Marieke voor Noord-Holland.

Vragen, suggesties of goede ideeën?

Hiervoor kun je contact opnemen met de coördinator van de fietstocht, David Pullen (06-24127619, e-mail: [email protected]).

Wij kijken uit naar een grootse tocht, met veel fietsende PvdA’ers!

Hartelijke groeten, mede namens David,

Marieke van Duijn

(Facebook: Marieke voor Noord-Holland)