Ronald Vennik

Wethouder
Ruimtelijke ordening, verkeer en vervoer, informatiemanagement, facilitaire zaken, vastgoed en grondzaken

Wethouder

Wijkwethouder van Zee- en Duinwijk en IJmuiden-West.

Lees meer over hem als lijsttrekker.

Inleiding PvdA ledenavond 30 september 2015 door Ronald Vennik

door Ronald Vennik op 4 oktober 2015

Inleiding PvdA ledenavond 30 september 2015. Waar staat de P in de PvdA (nog) voor? All inclusive: ideale vakantie voor de een; door de ander verafschuwd. Die zou het in de woorden van Jesse Klaver misschien wel een vorm economisme noemen. Bij All inclusive denk ik nog aan iets anders: de inclusieve samenleving. Een inclusieve

Nieuws vanuit de Gemeente (Pionieren in IJmuiden)

door Ronald Vennik op 17 augustus 2015

Nadere kennismaking met Ronald Vennik

door Ronald Vennik op 16 januari 2014

“Liever het algemeen belang dan het eigen belang. Liever samen dan ieder voor zich. Liever Sterk EN Sociaal. Samen met u maak ik graag het verschil. Gewoon, degelijk. Ook de komende vier jaar.” Lees meer over onze lijsttrekker.

“Algemeen belang……kent u dat gevoel dames en heren?!”

door Ronald Vennik op 14 januari 2014

Zo zou Paul Haenen in zijn rol als dominee Gremdaat het thema aansnijden. Voor nu wil ik het maar gewoon als uw wethouder en lijsttrekker bespreken. Voor een politiek bestuurder is de afweging van het “algemeen belang” een dagelijks terugkerende kwestie. Vaak wordt dat geplaatst tegenover deelbelang of eigen belang. Soms voelen individuen of groepen

Seizoensarbeid?

door Ronald Vennik op 9 juli 2013